Пристрої здвоювання
Для жорстких систем здвоювання застосовуються конструкції, що забезпечують надійну фіксацію зовнішніх коліс (без перекосів, проворотов, зазорів, люфтів і ін. неточностей). Це забезпечується наступними пристроями:
- повністю зварна спарка (проста і дешева конструкція, але незручна при шиномонтаже і установці коліс;)
- довгі піввісі тракторів (зазвичай задніх мостів) з двома ковзаючими ступицями. Це сама краща система входить в базову комплектацію багатьох нових тракторів;
- барабани-проставки різних конструкцій, що виготовляються під конкретну модель трактора (комбайна);
- муфти-проставки різних конструкцій (застосовуються при малих діаметрах приєднувальних розмірів);
- інколи до зовнішнього колеса приварюється жорстке проставочне кільце з фланцем з подальшим болтовим приєднанням до внутрішнього колеса (напівроз'ємна схема за типом трактора Buhler Versatile). Такі схеми часто застосовуються при здвоюванні коліс сівалок, бункерів, причепів.
М'які системи здвоювання мають проставочноє кільце, що зазвичай приварюється до зовнішнього колеса, і механізм стягування різних конструкцій (замки, клямки, штанги, крюки, ригеля та ін.). Зручні і швидкі в установці, але вимагають ретельності при збірці і постійного контролю затягування при роботі техніки.